دستگاه پلمپ سیل القایی

همه چیز درباره دستگاه پلمپ سیل القایی

دستگاه پلمپ سیل القایی

همه چیز درباره دستگاه پلمپ سیل القایی

  • ۰
  • ۰

 انواع ظروف پلاستیکی مانند دبه، بطری، سطل در اشکال هندسی متفاوت را با استفاده از دستگاه سیل القایی ( cup sealer aluminium foilو حرارتی می توان پلمپ کرد. دستگاه پلمپ درب ظروف پلاستیکی در سه نوع تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی طراحی و تولید شده است.

 سیستم پلمپ یا پرس درب با استفاده از مکانیزم القایی و استفاده از نیروی مغناطیسی در مدت زمان بسیار کمی انجام می گیرد. در دستگاه پلمپ حرارتی فرایند پلمپ با استفاده از گرم شدن المنت ها صورت می پذیرد. جهت کسب و کارهای خانگی معمولا دستگاه سیل القایی دستی و سیل حرارتی را به کار می برند.

دستگاه پلمپ سیل القایی

 اما جهت کارهای نیمه صنعتی و صنعتی از دستگاه های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک استفاده می شود تا جوابگوی میزان بازده تولید باشد. ابعاد و اندازه این دستگاه ها بزرگتر و دارای سرعت بیشتری نسبت به نوع دستی می باشد.

 دستگاه پلمپ دستی

 به طور معمول در کسب و کارهای کوچک به خصوص کسب و کارهای خانگی از دستگاه پلمپ دستی جهت بسته بندی و پلمپ درب ظروف استفاده می کنند. دستگاه پلمپ دستی با توجه به نوع ظرف در دو نوع سیل القایی و حرارتی به کار برده می شود. به عنوان مثال از دستگاه سیل درب دبه خیارشور، با توجه به نوع و شکل درب مورد نظر می‌توان به صورت حرارتی و القایی مورد استفاده قرار گیرد.

 دستگاه پلمپ سیل حرارتی به صورت رومیزی، ایستاده( روتاری و کشویی) و خطی در ظرفیت های متفاوت طراحی و ساخته می شود. ابعاد و سرعت این مدل دستگاه با توجه به میزان ظرفیت تولید متغیر می‌باشد.

 نوع دستی آن حدود 1500 بار در ساعت امکان سیل کردن دارد و می‌تواند به عنوان بهترین پیشنهاد جهت کسب و کارهای کوچک ارائه شود. نوع نیمه اتوماتیک آن با کاربردی راحت تر می تواند کار را برای تولیدکنندگان آسان کند و سیل کردن تعداد حدود 2500 درب ظرف را در ساعت انجام دهد.

 نوع اتوماتیک دستگاه سیل القایی با سرعت بسیار بالایی کار می کند و قادر است سیل حدود 5000 الی 15000 ظرف را در ساعت انجام دهد. این نمونه دستگاه بدون تماس با ظرف کار سیل کردن و پلمپ ظرف را به اتمام می رساند. دستگاه پلمپ سیل القایی هم به صورت اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی در بازار موجود می باشد.

 قیمت دستگاه پلمپ درب ظروف پلاستیکی

 قیمت دستگاه پلمپ درب بطری، دبه، سطل و... با توجه به دو عامل سنجیده می شود. مورد اول اینکه: دستگاه در چه ظرفیت صنعتی، نیمه صنعتی و دستی طراحی شده باشد. مورد دوم: جنس قطعات و مواد مصرفی بکار رفته در ساخت و تهیه دستگاه می باشد. قطعاً اگر از قطعات با کیفیت بالایی استفاده شده باشد در قیمت دستگاه نیز تاثیر رو به افزایشی خواهد داشت.

 البته این مورد بنا به درخواست مشتری می تواند در کیفیت های متفاوت با توجه به هزینه مورد نظر صورت پذیرد. سرعت و ظرفیت بسته بندی ظروف با توجه به سفارش خریدار قابل تغییر می باشد. اندازه ظرف را نیز خریدار به دلخواه خود می تواند مشخص کند.

نظرات (۲)

ما واسه کارگاهمون گرفتیم راضی ایم

مثل همیشه بی نظیر و باکیفیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی