دستگاه پلمپ سیل القایی

همه چیز درباره دستگاه پلمپ سیل القایی

دستگاه پلمپ سیل القایی

همه چیز درباره دستگاه پلمپ سیل القایی

  • ۰
  • ۰

 دستگاه سیل القایی یک دستگاه الکترومغناطیسی است که بین دو سطح توسط حرارت اتصال ایجاد می کند. نکته مهم این است که دستگاه سیل القایی دستی یک دوخت گرمایشی غیر تماسی می باشد. به این منظور که جریان به شکل القایی از پشت درب بطری انجام می شود.

پلمپ سیل القایی

 دستگاه پلمپ سیل القایی یا دستگاه پلمپ درب بطری یکی از انواع دستگاه های بسته بندی درب بطری است که کاربرد و سرعت بالایی دارد. این نوع دستگاه در سه سایز مختلف کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارد. این دستگاه پلمپ قادر است درب بطری هایی با دهانه ۱۰۰میلی متر الی ۱۵۰ میلی متر را پلمپ نماید.

 دو نکته مهم در ارتباط با دستگاه سیل القایی یا دستگاه پلمپ درب بطری و به طور کلی در روش بسته بندی درب بطری به شکل القایی وجود دارد. نکته اول این است که در این روش درب بطری حتماً باید به شکل پیچی بسته شود. در این صورت تنها کافی است واشر سیل القایی روی درب گذاشته شود و بسته شود.

 سپس آن را جهت القای الکترومغناطیسی دستگاه قرار می دهند تا به طور کامل پلمپ شود. نکته دوم باید هماهنگی لازم بین جنس واشر و جنس بطری ایجاد شود. در صورتی که بطری از جنس شیشه یا پلاستیک باشد، باید جنس واشر سیل القایی را متناسب با آن سفارش دهید.

 در غیر این صورت القای الکترومغناطیسی دستگاه نخواهد توانست اتصال لازم بین بطری و واشر را ایجاد کند. به عنوان مثال جهت بسته بندی بطری پت به وسیله دستگاه پلمپ درب بطری دستی واشری متفاوت با بسته بندی بطری های شیشه ای مورد نیاز است.

 به جز بطری های فلزی بطری هایی از جنس شیشه و پلاستیک قابلیت درزگیری توسط دستگاه سیل القایی دستی را دارند. بطری های فلزی به دلیل افزایش دمای آن ها در اثر القای دستگاه بسته بندی بطری، استثنا هستند. به همین دلیل باید برای بستن درب این بطری ها از روش دیگری استفاده کرد.

 نکات مهم خرید دستگاه پلمپ درب بطری چیست؟

 از نکات مهم هنگام خرید دستگاه سیل القایی داشتن ابعاد درب بطری ای که قصد بسته بندی آن را دارید، می باشد. با توجه به اینکه چه نوع درب بطری قرار است درزبندی شود، دهانه های متفاوتی روی دستگاه نصب خواهد شد.

 از نکات دیگر جنس بسته بندی بطری است. اگر قصد داری بطری فلزی را بسته بندی کنید، بهتر است به دنبال روشی به غیر از سیل القایی باشید. دستگاه پلمپ سیل القایی تنها برای بسته بندی بطری های شیشه ای و پلاستیکی مناسب می باشد.

  • ۰۱/۰۳/۰۳
  • ناهید نکیسا

دستگاه سیل القایی

پلمپ سیل القایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی