دستگاه پلمپ سیل القایی

همه چیز درباره دستگاه پلمپ سیل القایی

دستگاه پلمپ سیل القایی

همه چیز درباره دستگاه پلمپ سیل القایی

  • ۰
  • ۰

 دستگاه پلمپ قوطی فلزی نیز نوعی دستگاه بسته بندی به شمار می آید. دستگاه پلمپ قوطی نوعی دستگاه پلمپ نیمه اتوماتیک است که به شکل رومیزی موجود است. قابلیت پلمپ درب انواع قوطی های فلزی، آلومینیومی، پت و مقوایی را دارد.

 در تمامی صنایع از قبیل صنایع غذایی مانند: قوطی رب گوجه فرنگی، بسته بندی انواع روغن های خوراکی، انواع نوشیدنی و نوشابه های گازدار و بدون گاز، بسته بندی پودر قهوه و دانه قهوه و چای، انواع آبمیوه و دوغ، انواع قوطی های کنسروی، انواع مکمل ها و پودر های خوراکی، انواع کمپوت های میوه و...

دستگاه پلمپ سیل القایی

 در صنایع غیر خوراکی جهت پلمپ درب انواع روغن خودرو و روغن صنعتی، انواع محلول های شیمیایی، انواع بذرها و کودها، پلمپ قوطی های رنگ، قوطی های چسب، انواع مواد پر خطر شیمیایی و... همچنین در صنایع دیگر مانند قوطی سازی و فیلتر سازی و غیره از این نمونه دستگاه استفاده می شود.

 دستگاه پلمپ قوطی دستی قابلیت کار با برق شهری تک فاز و برق صنعتی سه فاز را دارد. دارای پنل کاربری است. بنابراین کاربری راحتی دارد و اپراتور به آسانی می تواند با آن  کار کند. این مدل دستگاه پلمپ قوطی به صورت نیمه اتوماتیک طراحی و تولید شده است و تنها با فشار دادن یک پدال یا یک دکمه بنابر انتخاب مشتری عملیات پلمپ درب را تکمیل می کند.

 این دستگاه پلمپ تحت عملکرد الکترومکانیک کار می کند. بنابراین نیازی به پمپ باد و کمپرسور و دیگر متعلقات نخواهد داشت. با به کارگیری این دستگاه پلمپ قادر خواهید بود انواع قوطی ها با سایز قطر دهانی ۴۲ میلی متر الی ۹۹ میلی متر با ارتفاع ۴ سانتی متر الی ۱۷ سانتی متر راپلمپ و درب گذاری کنید. این نوع دستگاه صدای بسیار کمی دارد و مصرف انرژی آن در حد بسیار پایینی است.

 دستگاه پلمپ درب قوطی فلزی اتوماتیک چگونه کار می کند؟

 دستگاه پلمپ درب قوطی فلزی اتوماتیک از بخش های متفاوتی تشکیل شده است. در بخش ورودی این دستگاه که درب های قوطی فلزی داخل آن قرار می گیرد و مخروطی شکل است و درون استوانه ای که به شکل خودکار کار می کند، قرار می گیرد که صفحه آن همانند آهنربا می باشد.

 درب های قوطی های فلزی از قسمت بیرون به آن می چسبند و به طرف بالا می رود و در آنجا تغییر حالت می دهند و به شکل برعکس قرار می گیرند. سپس از قسمتی که به شکل سرسره مارپیچی است، به سمت پایین حرکت می کنند. در قسمت پایین قوطی های فلزی قرار می ‌گیرند که از چپ به راست در حال حرکت هستند. در زیر سرسره یک قلاب وجود دارد که به شکل دهانه قندشکن است. کار این قلاب محکم نگه داشتن قوطی های فلزی است و درب هایی را که پایین می آیند به طور محکم روی قوطی های فلزی قرار می دهد و قفل می کند.

 روی دستگاه پلمپ درب قوطی صفحه کنترل وجود دارد که آگاهی در مورد آن بسیار مهم است. روی آن دکمه هایی است که نشان دهنده عملیات متفاوتی می باشند. به طور مثال دکمه قرمز نشان دهنده علامت خط است و دکمه سیاه به اتوماتیک و دستی بودن اشاره دارد و دکمه زرد آماده به کار بودن دستگاه پلمپ قوطی فلزی را نشان می دهد.

  • ۰۱/۰۳/۰۳
  • ناهید نکیسا

دستگاه سیل القایی

پلمپ سیل القایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی