دستگاه پلمپ سیل القایی

همه چیز درباره دستگاه پلمپ سیل القایی

دستگاه پلمپ سیل القایی

همه چیز درباره دستگاه پلمپ سیل القایی

  • ۰
  • ۰

 این دستگاه برای بستن درب انواع بطری ها به کار برده می شود. صنعتی که در این دستگاه به کار گرفته شده، سیل القایی است. پلمپ درب توسط این دستگاه و فویل پلمپ درب بطری انجام می گیرد. به این صورت که اپراتور پس از قرار دادن فویل پلمپ درب بطری در ته درب و بستن درب ظرف یا بطری موردنظر، دستگاه را روی درب قرار می دهد و دکمه دستگاه را فشار می دهد.

دستگاه پلمپ سیل القایی درب بطری

 این دستگاه قابلیت آن را دارد که در هر دو ثانیه درب یک عدد بطری را پلمپ نماید. یعنی در هر دقیقه به طور متوسط حدود ۳۰ عدد درب بطری را می بندد. عامل چسبیده شدن واشر آلومینیومی به درب بطری، میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط دستگاه می باشد.

 از مشخصات فنی دستگاه پلمپ سیل القایی ای جی به مواردی از قبیل: مصرف نیروی برق ۲۲۰ ولت، قدرت دستگاه که حدود ۷۰۰ کیلو وات است. همچنین قابلیت بستن درب هایی با قطر ۱۳۰ میلی متر را می توان نام برد.

 ویژگی های این دستگاه عبارتند از

  1. طراحی آن در اندازه پورتال جهت تولیدات با ظرفیت پایین
  2. قدرت سنسورهای دستگاه
  3. عملکرد الکتریکی سریع
  4. سوئیچ قدرت پا
  5. جابجایی و حمل آسان دستگاه
  6. راه اندازی راحت و بدون تخصص خاص

 کاربرد دستگاه پلمپ بطری

 این مدل دستگاه جهت پلمپ درب بطری های آبمیوه، شیر، مواد شیمیایی، دارویی، مربا، سس، لوازم آرایشی و بهداشتی، آشامیدنی ها و... مناسب می باشد. همچنین برای ظروف غیر فلزی از جمله بطری های شیشه ای مانند: ABC -PP -PC -PET -PS و‏pvc  و پلی اتیلن و پلاستیک مناسب است.

 جهت پلمپ درب های فلزی یا پلاستیکی انواع بطری ها و قوطی ها می توان از این دستگاه استفاده نمود. به طور کلی جهت استفاده در آزمایشگاه ها و کارگاه ها و منازل که ظرفیت خط تولید پایین است، مناسب می باشد. فویل پلمپ درب بطری و قوطی نیز در سایزهای متفاوت موجود می باشد.

 قیمت دستگاه سیل کن ظروف پلاستیکی دستی

 قیمت دستگاه سیل کن ظروف پلاستیکی بسیار با صرفه است. این دستگاه همانطور که اشاره شد جهت پرس و پلمپ نمودن درب ظروف دایره‌ای شکل کاربرد دارد. محصولاتی همچون سالاد، بستنی، آبمیوه، ماست، ترشی و... که درون ظروف پلاستیکی کوچک و بزرگ بسته بندی می شوند.

  جهت پلمپ درب آنها نیاز به دستگاه پلمپ سیل کن داریم. دستگاه سیل کن در دو نوع حرارتی و القایی موجود است که با توجه به نحوه عملکرد آن در مدل های اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی به مشتریان ارائه می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی